24 Jun 2009

Air oh Air

kat umah ni dah dua hari takde air, hari pertama maghrib dah ade air kire okla sampai pagi. esoknya balik kerje air takde lagi. haru dibuatnya, alhamdulillah ade tangki tapi tangki pun lama -lama habis jugakkan??. 2 hari jugakla mandi umah mak mentua, angkutla segala benda baju,bedak, sikat dan segala bagai barangla nak dibawa. hari kedua ni akak ipar ade pulak habis nak buat macammana kan??? umah mak mentua aku ni tangki air die besar pastu duduk 3 orang je,itu sebab kami anak beranak redah je umah tu hehe..
akak ipar aku ni mulut die l***r sikit, nampak kami terus sound "ha nanti kat sini pulak takde air, kalau nak mandi sorang dua gayung je!!" berdesssing telinga ooo tapi aku diamkan je.
mandikan anak siap dorang aku pulak mandi, rupanya laki aku pun terasa huhu... lepas solat kat dapur siap ngumpat lagi hehe. ape boleh buat memang mulut die macam tu layan jela....

'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

2 ulasan:

Softtouch [Hanim] berkata...

Mulut x hingat..kalu muza terus sound jer..n xdenye nak pg sana lag..sabar yer...

Ernie berkata...

memang tak hingat mulut tu