07 Oktober 2009

sesi pengira kutipan anak-anak

Mesti kawan-kawan semua dah settle kire duit anak-anakkan?aku ni lambat kire sebab menunggu buah hati balik hehe
Bila dah balik dan malam tadi anak-anak pun dah tidur aku pulun membuka sampul sorang-sorang….
Yang laling pulak tengah duk kire bayaran untuk kad credit… sebelum sampai due date… kalau idak nanti ade yang kene caj…
Alhamdulillah dah settle kad credit aku kerah tolong aku pulak sebab mata aku dah tak larat nak angkat… ngantuk gilerrrr
Dah siap bukak sampul nak susun pulak.. letih betul tapi dek sebab anak-anak dah tidur jadi laju sikitla buat kerje tu.
Kire semua campur bahagi 3 beradik dapat total ayah akan tambah bagi genap then tunggu masa laling masuk bank . tutup buku anak-anak untuk tahun 2009
.

Time menutup Angpau

Time Membuka Angpau

Semua penyata bank ade





~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

4 ulasan:

nita berkata...

kad kredit ni mmg kena bebetul ikut time kalo nak bayar..

kalo tak, interest mesti bertambah..

adie berkata...

bayar bil guna duit raya anak² ke? hehe

Ernie berkata...

KAK NITA: tu yang laling balik dari jakarta terus kire-kire sebelum sampai due date

Ernie berkata...

mr penyu
idakla pakcik oiii....
ayah dorang menambah lagi adela duit raya tu