18 Ogos 2009

makan malam

Tadi time rehat ingat nak cari lauk siap je... pegi kedai tu lauk die macam tak menarik pegi pulak kedai busuk konon nak cari lauk mentah, same gak ikan die macam susah je aku nak siang...(kes malas yer)
pikir -pikir suruh jela laling singgah pasar petang ni. balik office lepas solat call laling bagi tahu suruh singgah pasar
Aku: cerita la dari A-Z
laling: kat pasar makanan ape yang sedap?
aku: belila laksa beli...beli....
laling: nak makan luar?
Aku: pikir jap.... abang makan tak tadi?
laling: makan kari..
Aku: ibu makan maggie
laling: bolehla kite makan luar
yahoooooo tapi takdela jauh mana pun pergi makannye... habis-habis pun kat tomyam kat kedai hadi.

~Ok Berjumpa Kite diLain N3~

'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak join makan kat kedai hadi jugak! hehehe

hOtMaMa berkata...

senang jek klu dpt hubby yg tak cerewet bab2 makan kat kedai nih... klu saya jgn harap le... tetap nak yg kat rumah gak..huhuhu

Ernie berkata...

blogresepi: jomla hehehe macam duduk sebelah je

Ernie berkata...

hotmama:alhamdulillah hubby jenis tak kisah...

Unknown berkata...

best kalu kekadang husband ajak makan luar kan? at least ada time lah kita nak rest2. kalu tak pun, beli makanan kat luar, balik makan dekat rumah. Syok jugak.
Husband asid lak suka makan kat rumah dan makanan yg asid masak. Kkdg tu kalu dah penat/malas, kita suh je dia beli. Nak tunggu dia offer?? tak dapat ler. :)