19 Ogos 2009

Tempahan dari Pahang

Kakak ipar call malam tadi Tanya baju kawan-kawan die dah siap ke belum sebab katanya nak balik hujung minggu ni nak sambut posa ngan mak .
Alhamdulillah tinggal sehelai je lagi baju kawan kak uji yang aku belum siapkan, sabtu ni die balik insyaAllah siapla kut kalau takde sape yang kacau time aku hehe.
Tapi baju kak uji selai pun aku belum sentuh.. nanti pandai-pandaila akak balik lagi sg.buloh yer.

Baju datang dah siap satu lain., tapi ownernya kata nak tambah buat tabur


tabur lagi (ikut permintaan tuan punya baju)

~Ok Berjumpa Kite diLain N3~

'CNTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

6 ulasan:

Diarihatiku1976 berkata...

wah.. amik upah jahit manik ker... awat tak habaq...

Ernie berkata...

hehehe malula nak kabo...

Suki Cida berkata...

cantik...berapa eh kalau amik???

oh anda di tag.. jawab eh kalau rajin..

Ernie berkata...

biasa kalau tabur 1inci saya ambik rm 40.ok nanti free saya buat tag awak

Tanpa Nama berkata...

Dua dua cantik.. yg cekelat pon cantik, yg biru pon cantik... :) nak balik sambut pose dgn mak ye.. nak balik jugak!!!

Ernie berkata...

jomla joint kite