27 Jun 2009

Pagi Sabtu

Hari sabtu Office aku tak cuti, jadi pagi2 lepas siapkan anak semua aku hantar pegi umah pengasuh,tengahari dalam pukul 1 .30 aku ambik anak2. sebelum hantar dorang tu aku akan belikan ape sarapan yang dorang nak makan kat sana nanti (baik ibu die)
hari sabtu ni biasa laki aku yang hantar sebab diekan tak kerje hari sabtu hahaha. biasa pagi kami sarapan pagi same2 tapi ikutla kat mana2 kedai yang laki aku suka. pagi ni kami sarap kat satu kedai yang takde jual roti canai tapi jual goreng2. aku makan lontong laku aku nasi lemak (badan pun dah berlemak2 huhu)air biasa kami syer konon romentikla... sebenarnya takut tak habis.
isteri: bang, sanala siku tu sikit. sempitla
suami:dah jauh ni (sambil alihkan siku)
hahaha sebenarnya mangkuk lontong aku yang sampai dekat tempat die, biasala kami kan makan same2





'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

Tiada ulasan: