12 Januari 2010

Bapak berat........

Seperti biasa petang aku & baby akan tunggu abang dan akan balik sekolah, kalau bawa kete kene keluar awal sikit kalau tak nanti parking jauh sesangat.
bagi angah untuk 2 minggu ni adelah minggu suai kenal, so kami mak ayah ni takdela baget dia akan dapat buku teks dalam tempoh minggu suai kenal ni.
sekali habis kelas aku dengarla ade budak ni kecoh-kecoh beg berat... rupanya masing-masing dah dapat buku.
merata mata aku mencari angah sebab aku tahu angah tak mampu lagi nak pikul buku seberat itu.
semua buku teks yang angah dapat adelah 16 buah buku. kesian pun ade, bila angah nampak aku terus kata bapak berat beg angah ni ibu.... (dengar kawan kata latu).
memang betul pun berat sebab aku kene pikul 2 beg sekali masuk kete hehe

~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

1 ulasan:

attyfir berkata...

owh ..fir buku teks dia dpt masa ari orientasi..cikgu suh makbapaknya amik..