03 Januari 2010

cuti lagi

seperti biasa ibu-ibu... bapak-bapak....
bagi mereka yang ade anak hendak melangkah ke alam persekolahan pasti akan mengambil cuti tahunankan????? (takkan awal tahun ambik MC kut hehehe)
ok, aku akan bercuti selama 2 hari. itupun kalau takde sape yang menangisla. kalau ade yang bunyi-bunyi macam anak kucing ke... tarik-tarik kain baju aku ke... harus ku tambah satu hari lagi.
abang akan melangkah ke darjah 3, angah pulak masuk tahun satu dan haziq ke tadika.
paling sedih laling tak dapat cuti sebab minggu ni die stanby, tapi takpe boleh masuk lewat sikit... (wajib temankan bini hahaha gelak syaiton)
lagi pulak sekarang terus bayar yuran, jadi aku rasa macam tak mampu nak pergi ke kelas abang sebab kelas 3 Pluto di tingkat 4... (kesiankan)
dan aku akan cuti jugak dari berblog-blog sampaila keadaan anak-anak dan aku sekali stabil.... poyo gilerrr.

~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

4 ulasan:

NJ berkata...

salam ernie..
sabar la ek..cuti ber blog gak tu...mmg rasa poyo giler x layan blog sehari kan...sabo2

Ernie berkata...

kak NJ:biasala anak masuk sekolah ni memang kelam kabut sikit

blogresipi.com berkata...

Salam Kak Ernie,
Sibuk uruskan anak2 bersekolah ye... hopefully dah hampir seminggu ni diorang pun ok :)

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI