27 Julai 2009

Bertugas seperti biasa

Dua hari aku MC sebab sakit perempuan aku datang.(laling paling suka kalau aku dapat 2 hari) Rasa macam nak tertanggal satu badan menahan sakit, DR. suruh aku makan pil tapi aku kata takut darah terus stop….. tetiba dalam bilik DR tu aku boleh termenung lama sampai DR. sound aku “ amboi!!! Saya Dr saya tahula kerje saya, saya tahula nak bagi ubat ape, tak percaya pulak die ni… habis tu datang jumpa Dr. takkan nak MC je!!!!!” aku terus sentap, sabo je aku dengar DR. ni kata. Tapi aku memang biasa ngan DR. Rosaida kat PUSRAWI ni. Lepas sembang2 sebelum keluar bilik aku minta maafla ngan Dr. kut-kut die kecik ati ngan aku hehe, tapi paling aku takut lepas ni die tak nak bagi MC lagi kat aku huwaaaaa tidak.



'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

2 ulasan:

Softtouch [Hanim] berkata...

mesti sengalkan keje ari ni..4 ari cuti tu..

Ernie berkata...

sah-sahla....