31 Julai 2009

Jangkitan Coksackie

2hari angah tak pergi sekolah sebab kene jangkitan penyakit kaki, tangan dan mulut. Alhamdulillah angah takde demam dan selera makan die tak terbantut.
Angah dapat virus ni dari kawan baik die izat. Izat dah seminggu tak pergi sekolah…kesian kawan mulut penuh ulser.
Aku pun kene kuarantin gak sekali walaupun minggu lepas aku baru MC hehe. Best gak duduk rumah sebab aku boleh belajar menjahit ngan kakak ipar aku.
Memula angah kata kaki die je sakit, nampakla 1-2 bintik kat kaki tapi aku ingat biasa aje. Bila gi office cite ngan muza terus muza kata jangkitan coksackie.Apepun angah semakin kuat dan die tak suka ponteng sekolah.



bintik-bintik tu yang sakit





'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

4 ulasan:

Softtouch [Hanim] berkata...

cian Angah...angah kuatkan..good boy

Fara_Adura berkata...

Moga2 angah cepat sembuh ek..isk, sakit tgk bintik2 tue eh.. siann die..

Riezal berkata...

kesian pulak.. macam mana skang..? harap semua ok.. neway nice blog u have here.. salam ziarah..

Ernie berkata...

muza: angah memang kuat takde rupa orang sakit
fara: angah kalau nak memijak tu die rasa sakit tapi kalau dah jalan ok je
riezal: sekarang dah ok tq.