26 Disember 2009

Anak CT ke?????????

Laling balik malam Tinggal aku ngan anak-anak kat umah.
Lepas isyak dah puas tengok TV ingat nak sembur nyamuk kat bilik.sekali nak masuk nampak benda kecik je kat depan pintu.
Puas telek tapi tak dapat agak. Nampak macam dah mati sebab langsung takde gerak.
Ambik gambar dan hanta MMS kat laling, tak lama pastu laling call kata mungkin anak CT. aku pun tengokla sekali lagi…. Rupanya masih hidup.
Menggigil kepala lutut sebab takut. Suruh laling call adik dating umah nak buang binatang tu.
Laling kata tekup je ngan bekas supaya tak gerak.nanti balik laling buang.
Aku buat je ape yang laling suruh sebab memang aku takut & geli.
Dalam pukul 11.00 macam tu laling balik terus buang kat belakang umah.

sekali tengok macam dah mati

duduk kau dalam tu sampai laki aku balik!!!!!!!



~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

2 ulasan:

blogresipi.com berkata...

Alahai kena tunggu sampai laling akak balik ke? hehehe

Ernie berkata...

ijan: akak takut!!!!!!