03 Disember 2009

First day

Petang balik ambik anak-anak hujan masih renyai-renyai gitu… anak-anak pulak duk sibuk tengok nenek kebaya.
Aku masukla umah pengasuh ni…borak pasal anak-anak sambil minum ‘teh kosong ha..ha….
Agak-agak anak dah tak nak makan biskut aku ajak balik.
Balik pulak kene pusing jauh siktla kononnya sebab kalau ikut lorong yang sama nanti pengasuh yang lama perasan.
Sampai umah dalam 5.40 macam tu laling dah balik hu..hu..hu… nasib baikla laling faham takde nak bising-bising.
Masuk umah semuanya nak bercerita ngan ayah tentang suasana kat umah mak (panggilan untuk pengasuh)

~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

2 ulasan:

hazila berkata...

Salam ernie. Yelah kan duduk dekat dekat, nanti ada yg terasa hati pulak.

blogresipi.com berkata...

Salam Kak Ernie,
Harap2 anak2 akak suke dok kat rumah pengasuh baru tu... alhamdulillah kalau semua dah okay :)