10 Disember 2009

Layan manik …..

Untuk 3 minggu ni aku stop dulu pegang-pegang manik. Aku nak bagi laluan kat projek tergendala….
Haha takdela benda pun projeknye… nak sambung jahit baju kurung dari raya puasa lagi.
Laling pun dah bising nanti katanya mesin tu akan rosak kalau lama tak pakai.
Baru ni kedai jahit tempat biasa tempah baju tu call suruh ambik baju orang nak tambah manik.
Tapi aku kata tunggula lepas aku balik bercuti… boleh ke gitu????? Biole…
Ok layan pic yang hujung bulan lepas siapnya.
Depan Baju


Tangan Sahaja


~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

3 ulasan:

Softtouch [Hanim] berkata...

cantinya....

~aSHa~ berkata...

cantik nye....bleh tempah ke ni?

blogresipi.com berkata...

Suke yang kaler biru tue kak :)