09 Disember 2009

Mak gi jalan-jalan cuci mata

Malam ahad tadi adela singgah jap umah mak sebab nak bagi duit sikit pastu nak kirim beli telekung, kata indon telekung cantik-cantik….
Mak aku pergi harusla dengan ayah pastu dengan semua adik beradik mak.
Petang ahad tu aku adela cakap ngan laling nak kirim beli kain dengan makteh pulak (adik mak).
Laling siap pesan kat aku nanti Tanya mak kat mana ade jual almari baju yang murahhhhhh(menci betul aku dengar ayat ni).perli baik punya ok.
Malam tadi laling kata mak kirim salam pastu mak pesan tengok-tengokkan adik kat umah (sebakla pulak).
Pagi tadi masa nak hantar anak-anak ingat nak singgah umah mak tapi dah jumpa adik kat umah nenek… katanya dorang tidur kat umah nenek. Okla sikit aku dengar.takpe petang ni @ malam aku ingat nak ajak laling tengok adik-adik kejap.

~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan keb
enaran'

4 ulasan:

NJ berkata...

Salam ernie..lama akak x jenguk sini..harap ernie sihat dan hepi sikit la ek dgn anak2 dah duk tempat pengasuh baru tu..sian kan anak2..amboi2 kirim mak g soping ek..best nyer..jeles akak..uwaa

atty's berkata...

adeh ..golak guling2 kty ni ernie.

pasai kat mana ade almari murah ..tu .wahahahhaha..lawak sungguh .

Ernie berkata...

kak NJ: kami semua Alhamdulillah sihat.
ala kirim beli telekung je kat mak.. itupun sebab hari tu laling balik indon die kata ade sedara bawa telekung siap ade beg (ala kat malaysia pun ade haha)

Ernie berkata...

kak atty: hehehe tapi saya yang dengar rasa macam bernanah telinga kene sembur wuhaaaaa