24 September 2009

Hari Raya Hari Bahagia

Aku percaya semua blog kawan-kawan pun akan bercerita tentang sambutan hari rayakan???.
begitu jugak dengan aku, memang meriah bila kite dapat berjumpa dan berkumpul beramai-ramai dengan saudara.
tapi bagi aku raya kali ni tidakla gembira sangat rasanya...... raya keenam nanti laling dah nak terbang ke Jakarta selama 8 hari. Aku tak mampu nak menulis panjang.... layan pic yer.


Pagi Raya di rumah mak

ikut pangkat hingga menjadi bulatan

di rumah nenek menunggu giliran untuk bermaaf-maafan

sepupu lelaki

Raya ketiga


lepas ni mesti tuan rumah serik nak jemput kami huhu

salah satu jalan 'dalam' kat area tanjung karang

masing-masing jakun naik GL termasuk mak ngah huhu

sebahagian dari adik-beradik ayah

~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

4 ulasan:

sis_nita berkata...

amvoii.. serba ijau tu..

akak lom lagikk wat n3 rayerr..

hehe!

blogresipi berkata...

panjangnye barisan nak bersalam.. kena bawak beal sekut raya la nampaknye...hehehe

Ernie berkata...

sis_nita: cepat kak buat... nak tengok tema ape huhu

Ernie berkata...

blogresepi: memang panjang... lenguh gak kaki tu menunggu giliran