11 September 2009

sesi mencari harta karunnnn

Banyakla harta karun makcik oiiiii. kunci umah hilang da.... mana laling letak pun tak tahu huhu letih dah membongkok-bongkok kat semua tempat nak cari.
ape yang penting kunci tu hilang dalam umahhhhh. boleh ke hilang???
macam ni... malam tadi laling kuar jumpa kawan dalam 10.30 macam tu, tak lama pun kuar, balik terus kunci pagar dan kunci pintu.lepas tu katanya time nak tidur memang biasa tengok kat tempat yang selalu kami gantung kunci.
sekali tengok kunci umah takde, cari-cari pun takde gak... last2 laling ambik kunci spay gantung kat tempat tu.
pagi tadi sahur aku pun pelik nape kunci ni letak kat sini....rupanya kunci aku tu dah ghaibbbbb. balik petang ni aku nak suruh DOREMI tu pulak cari huhu

~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

2 ulasan:

sis_nita berkata...

haaaaaa...

misteri nusantara...

ngeh3x..

Ernie berkata...

ni bukan kes mesteri kak... ni kes suka letak merata huhu