01 Oktober 2009

Berbaloi-baloi

Ingat tak hari tu aku ade cite pasal contest ? memang berbaloi sangat sebab keputusan untuk peraduan ‘Milo untukmu Malaysia’ dah keluar.
Alhamdulillah laling dapat hadiah kedua. Kalau dapat hadiah pertama tak payah kami pening-pening nak cari tempat percutian hujung tahun ni.
Laling dapat basikal BMX termasuk semua peralatan keselamatan asas dan Aksesori bernilai dalam RM 1,669.00
Syukur Alhamdulillah dan sekarang kami tunggu keputuan untuk CoffeMate pulak huhu
.

Semangat waja nak tunjuk hehe




~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

4 ulasan:

Softtouch [Hanim] berkata...

wa...nak pinjamlah basikal tu..berkat abg rajin masuk contest....nk pinjam basikal tu boleh?

Mr PenyuBiru berkata...

tahniah! err..nnt kalu taknak basikal tu,pas pas la kat sini.hehe...

blogresipi berkata...

Wah...bestnye... sangat bertuah!!! kite kalo bab2 contest ni sgt laa malang tak berbau...

Mrs. Asida berkata...

wah.. congrates mmg berbaloi2.. hehe :)