12 November 2009

Bungkusan pulak….

Tadi sampai satu kotak pos laju untuk aku.
Bila bukak baju lagi…. Kali ni dari kuantan katanya nak letak kat bahagian leher.
Raya haji pun orang nak pakai baju raya gak yer… bukan ke lepas solat nak kena kerjekan lembu??? Sendiri jawab daaa.

Rezeki jangan ditolak,musuh jangan dicari

~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

4 ulasan:

sis_nita berkata...

rezeki rayeerr tu dik.. :)

Ernie berkata...

yer kak nita hehe

NJ berkata...

salam ernie..akak nak tempah jahit manik gak la mcm ni..tgok semua org jahit manik..hehehe..
x la bukan apa..x penah tempah jahit2 manik lg ni..selalu beli dah sedia ada..dan akak rasa glamer sgt pakai manik2 tu..dah kalau kat leher kita kan pakai tudung x yah la letak ek..so letak ujung tangan jer ok kan..ernie buat kena baju dah siap jahit ke camane?..nak kena pos la kan..

Ernie berkata...

kak NJ: saya pun kalau buat untuk sendiri kat tangan aje sebab kat leher tak nampak.
tapi ade gak nak kat leher...ikut ajela hehe
biasanya orang hantar yang dah siapla..
ade gak orang hantar yang belum siap... terpulangla