02 November 2009

Kenari VS Alphard

Sape menang????????
Ha..ha…ha… mesti uols kata Aplhardkan?
Cuti hujung minggu kami ronda jauh sikit (biasa ronda keliling kg je)
Sampai kat satu simpang kota damansara sebelah kanan kete Alphard, anak-anak sibuk suruh lumba kete beso tu.
Aduiiii penat laling tekan minyak… kawan lagila laju (Alphard tu senyum je kat anak-anak)
Entah macam mana kawan tu masuk lorong kiri dan depan die kete wira yang agak romentik dijalan raya.
Peluang terbaik laling nak tunjuk kat anak-anak….
Masuk lorong kanan dan terus pecutttt…. Harusla kalah Alphard….
Si Ayah dengan bangga berkata kepada anak-anak
Ayah: sape laju?
Anak2: kenarila…
Ayah: habis angah nak ke beli Alphard?
Anak?: tak jadila sebab kete tu lambat….
Sebenarnya ade kisah di sebalik kete Alphard… kalau setakat ketupat memang boleh kami belikan untuk anak-anak…. Hu..hu…hu…


~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

4 ulasan:

Mr PenyuBiru berkata...

tu pasal aku pakai kenari.hihi

Softtouch [Hanim] berkata...

he he he..nasib baik alphard tu masuk kiri yer...mcm2 lah angah nie..xpe yg pnting lepas ni xde lah dia suh beli alphard lagi...nasib baik...

Ernie berkata...

Biru.... samela kite haha

Ernie berkata...

muza:
harap-harapnya.... angah ni permintaan die ngeri sikit hehe