14 November 2009

Menuntut Janji.

Periksa akhir tahun dah selesai.. sekarang masing-masing menunggu keputusan.
Baik abang mahu pun angah menunggu dengan penuh harapan sebab berjayakah mereka untuk bermain PS2 untuk tahun ni haha…
Dasyatkan kau?????
Janji ngan angah mesti dari 1 hingga 3 sahaja.
Abang 1 hingga 10 sebab kelas abang ramai sangat saingan terutama dari pelajar perempuan.
Ok nanti bila dah dapat result aku hapdet yer… kite tengok sape yang kene…
.

~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

3 ulasan:

cheqna berkata...

ekekekeke

kak..janji kena tunai tu..

budak2 memang akan ingat..

nway salam ziarah n salam kenal kak

IT'S Me N.a.N.a berkata...

hahaaa..kdg2 budak2 nie kena berjanji mcm tue baru nak belajar elok2..hurmm...dapatkah mereka mengotakan janji2 mereka? weee..

blogresipi berkata...

wah janji nak beli PS2? cayalah mama dia.. nanti Mikael mai main skali ek.heheh