18 November 2009

sejuk semacam

sebenarnya 2-3 hari ni asyik kene hujan je baik dari pagi mahu pun waktu petang.
kebetulan pulak laling baru baik dari selsema dan baby pun macam ala-ala batuk gitu..
sekarang kena kat aku pulakk. rasa macam nak tertanggal hidung, badan pun dah lemah sesangat.
selagi aku boleh tahan akan ku tahan.
kalau tak boleh tahan aku akan MC hehe.

~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

2 ulasan:

blogresipi berkata...

Aih, jgn sampai demam... cepat2 makan ubat tau kak! tp kalo dpt MC kan best jugak.kihkihkih

Ernie berkata...

ijan:demam takdela kuat sangat tapi selseme tu yang tak tahan.
MC???? hehehe harus ku cari....