20 November 2009

Naik kelas?????

Aku tak tahu nak kata perasaan aku macam mana…. Tapi lebih kepada takut.. he..he.. he.. (poyo je)
Sek. Keb. Abang dapat No 4… Alhamdulillah die dapat 4A1B .
Tapi yang membuatkan ibu die resah je ni sebab abang kene masuk kelas no1. sekarang kelas no2.
Sah-sah saingan kat dalam kelas tu lagi powerkan??? Dah tu pulak abang kena jagi pengawas lagi tahun depan. Susah hati betul ibu ni.
Apepun moga abang menjadi contoh kepada adik-adik.


~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

8 ulasan:

ima berkata...

hehe...agak payahkan bile sang ibu yg rasa cuak...anak x tentu lagi ade perasaan mcm ibunye...

IT'S Me N.a.N.a berkata...

tak per kak. Sayer ader seoranga dik nie, dier ketua pengawas sekolah, olahragawati, wakil daerah utk semua sukan, tarian, syair, sajak semua tue lah. Now she SPM. Dia gila2 punya kushuk study. Seronok jer tgk budak mcm tue. Bab2 masakan pun teror. insyaallah, anak akak pun akan jd mcm tue..

Mr PenyuBiru berkata...

tahniah tuk Abang. hebat Abang yer. takpe la masuk kelas no 1.anggaplah itu satu cabaran.

err.. Abang yg dimaksudkan tu bukan laki ko kan?kan?

Softtouch [Hanim] berkata...

tahniah utk abg...doakan jer yg terbaik utk anak2...abg mesti boleh buat...

Ernie berkata...

ima: ibu die je yang lebih haha

Ernie berkata...

nana: akak harap pun abang macam tu...
dapat jaga adik-adik pun dah cukup baik.

Ernie berkata...

biru:anak aku le... takkan laki aku pulak hahahaha

Ernie berkata...

muza:tula fikir yang positif je.