16 November 2009

Jual murah!!!!!

Takde maknanya nak jual…. Sedekah jela hehe
Petang semalam mak call kata kat umah tengah potong pokok rambutan.
Memang puasla makan tapi tapi banyak sangat semutnya…
Ni baru satu pokok yang di tebang itupun dahan belah kanan tak usik lagi sebab hujan dah turun time tu.
Jadi buah2 tu lepas dipisahkan biar berlonggok aje macam tu.
Sambil kemas tu sempat gak mak minta adik tolong hantarkan kat umah-umah jiran yang takde pokok rambutan haha.
Layan pic yang aku ambik pakai HP laling..

Kerahan tenaga

mak ngan ayah

merahnya mak ngah...

terselit buah pulasan mak ambik kat belakang rumah


~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

7 ulasan:

ima berkata...

long...bleh x ko antar sikit kat aku...aku x sure ngidam ke..ape ke...tp smenjak kuar spital nie aku mcm kemaruk nk mkn...huhu

Ernie berkata...

ima: kalau kau dekat dah lama aku hantar kat kau hehe

atty's berkata...

mak aii ,.merahnya rambutan .anto sini ar skit.huhuuhuh..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ya allah sedapnya..wei aku nak juga wei ..

hazila berkata...

Rambutan!!!!! Kalau ada lebih lebih tu jangan la malu malu hantar kat sini sikit.

blogresipi berkata...

Wah merah merah rambutan tue... ade lagi ek buahnye. ingat dah habis musim dah.hehe

Softtouch [Hanim] berkata...

cantiknya rambutan tu...merah merah...awat xbwk opis..nklah jugak...he he he