11 Ogos 2009

Bapak borek anak rintik

Laling memang suka masuk peraduan. Macam-macam peraduan yang laling dah masuk …Alhamdulillah ade yang kami menang dan ade jugak yang tak menang ape-ape.
Okla anak-anak pun dah terikut laling sebab dorang tengok TV lepas tu adelah iklan tentang peraduan Ais Krim Paddle Pop.
Masing-masing pujuk ayah nak suruh belikan aiskrim tu sebab nak menang hadiah kata 3 beradik tula.
Petang tu agak-agak dah redup pegi kami 5 beranak ke kedai nak mencari ais krim… dah sampai kedai pilih punya pilih ambik semuanya sama (sebab kat borang aiskrim tu yang nampak jelas)
Kat batang aiskrim tu nanti ade tulisan @ gambar. Kalau same ngan tulisan kat borang kire okla… ini hampeh satu pun tak keneeeee. Gelak laling sorang-sorang.

tiga termasuk satu untuk ibu

Kat batang Aiskrim tu mesti ade gambar @ tulisan seperti yang ade kat borang


Peraduan laling pulak... tunggu masa nak pos


'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

4 ulasan:

Softtouch [Hanim] berkata...

gud luck abang...tetiba 'abang' yer...gud luck en.azhar...

Ernie berkata...

amboiiiii.... gedik gitu yer

blogresipi berkata...

Mesti aiskerim yg paling besaq tuh utk ibu kan?kan?kan? :D

Ernie berkata...

hahaha harusla ibu punya...