08 Ogos 2009

Cuti

Saje aku ambik cuti sebab anak tak sekolah pagi sempena nisfu sya’ban. Dorang pun bolehla bangun lewat sikit.
Dapatla aku bersihkan rumah masakkan nasi ayam untuk anak-anak…tapi aku sedih (poyo je ayat) anak-anak kata tak payahla ibu buat nasi ayam, ayam madu dan segala bagai semua…. Masak nasi biasa, ayam goreng dan sup aje…. Geram je aku dengar….ni sah-sah tak sedapla kalau dah macam ni katanya
Sebelum ni aku buat nasi ayam laju je makan tapi semalam entah ape mood anak-anak pun aku tak tahu….
Malam aku sentappppp hehehe … laling balik maghrib aku ajak makan satay, laling pelik sebab lauk banyak tapi nak makan luar… (saje aku gedik nak kuar)….sorry gambar aku tak snap sebab kemalasan melanda dirikuuuu




'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

2 ulasan:

blogresipi berkata...

Satey? bestnye. Kalo dapat makan satey daging 10 cucuk, ayam 10, kambing 10... huh! melampau.hehehe

Ernie berkata...

waaa melampau... kembung perut hehehe