04 Ogos 2009

Mencantikkan baju dengan manik

Sorry yer, N3 sekarang pasal jahitan je kan hehe… almaklum lagi 2 minggu kite nak Menyambut Bulan Ramadhan Almubarak dan sebulan selepas tu nak menyambut Aidilfitri pulek ye kawan-kawan.
Sambil aku siapkan baju orang, siap gak baju aku ni… dah lama nak buat tapi tak tersentuh aje. Manik dah lama beli, batu pun dah lama tersimpan. Takut nanti raya baju tak cantik gagahkan juga untuk menjahit baju sendiri



'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

2 ulasan:

~PakKaramu~ berkata...

Salam ziarah dari Pak Karamu

Mrs. Asida berkata...

amik order ke buat manik ni?