03 Ogos 2009

Sentuhan tangan

Aku dah berjaya menyiapkan sepasang baju kurung (poyo jekan) tak kisahla ape orang nak kata yang penting aku dah boleh jahit baju sendiri dan laling takdela pening2 nak bayarkan duit tempahan baju kurung aku lagi hehe
Hari ni aku pakai baju yang telah aku jahit sendiri sempena ulang tahun aku yang ke…. Tua dah sebenarnya

Malu nak ambik gambar penuh





'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

5 ulasan:

zdiana berkata...

senang bila dah pandai jahit baju sendiri... aku ni nasib baik mak yang tolong jahitkan... hehehe

Ernie berkata...

senang hati sekarang, nasib mak jahit.. jimat gakla kan...

blogresipi berkata...

Pandai jahit baju sendiri bestla... upah jahit sekarang mahal la...

edyan7 berkata...

betul tu... upah pon cecah 40 ringgit yg basic...lum mintak tambah kun le..hapa le... hmm... aku lum sempat nak cari kain baju sendiri... baju myra dah siap! hehhe

cantik le bunga2 kecik purple tu ernie...

Ernie berkata...

blogresepi: baru berjunak-jinak... memang upah mahal.
yan: kau pergila nagoya@ kamdar sebab sekarang tengah sale