12 Ogos 2009

Manik Lagi

Kali ni aku siapkan mak punya pulak… kalau aku tak buat mahu mak membebel sampai ke pagi hehehe…. Kata mak sebelum kau start jahit baju orang baju mak kau siapkan dulu
Betul gak kata mak, kalau buat baju orang dulu nanti takut tak sempat pulak nak buat kat baju mak… harap2 lepas ni mulut mak diamla sekejap sampai lepas raya huhu
Aku hantar kat mak pastu die boleh komlet kata warna tak naik ok. Geram pun ade gak…. Sabar…sabar… (kalau nak lihat hasil kerja saya bolehla bukak FOTOPAGES saya)

Tabur kat bahagian tangan

zoom bagi jelas sikit



Bahagian depan Jubah


Untuk tangan buat beriring


'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

4 ulasan:

Softtouch [Hanim] berkata...

amboi makcik...
kelassss.....buat jelah kak enri..nnti jd sitanggan plak...:)

Ernie berkata...

hehe dah buat siap....

blogresipi berkata...

Pandainye dia menjahit... manik nie halus2 kena teliti kan... kalo kite tak blh tahan nak kelebek satu2 tuh.. huhu..

Ernie berkata...

minat punya pasal... layan ajela