10 Ogos 2009

Kenduri oh kenduri

Hujung minggu penuh dengan kenduri kat kampong sempena nak menyambut bulan Ramadhan Almubarak termasukla rumah mak mentua aku.
Ade yang buat kenduri lepas maghrib, lepas isyak, lepas asar dan semua waktula… rumah mak mentua buat pukul 12.00 sebab lepas zohor ade lagi kenduri.
Orang masjid tak berapa sangat yang datang sebab dorang pecah-pecah nak pegi semua kenduri yang ade… aku cakap ngan laling lepas ni suruh mak buat kenduri lepas suboh boleh dengar kuliah subuh dan boleh sarapan pagi terus hehe..
Antara Menu dan tetamu yang hadir

Anak-anak buah laling..anak buah aku gakla

Anak-anak langsung tak hengat mak ayah bila dah jumpa saudara...

Baby tengah ajar kakak BB main Dam (baby kata kakak BB ni dah besar pun tak tahu main hehe)


'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

4 ulasan:

Softtouch [Hanim] berkata...

sedapnya lauk kenduri..meriah ngan lauk pauk n sedara mara

Ernie berkata...

akak tak makan pun nasi minyak tu... lebih suka makan nasi putih ngan sup daging

blogresipi berkata...

Bestnye kenduri... takmo ajak kite ke? hehehe

Ernie berkata...

takpe2 nanti raya kite jemput ye...hehe