05 Ogos 2009

Futsal

Laling kata die kene main futsal malam ni kat PJ, laling kata kalau nak ikut petang laling balik lepas maghrib kite pergi… aku kene tengok kerje sekolah anak-anak dulu, kalau banyak susahla nak ikut walaupun hati ni mengatakan memang aku nak ikuttttttt
Balik rumah siap masak bagi anak-anak makan, sementara tunggu aku dan laling solat anak-anak buat kerje sekolah… kire baru senang hatila nak berjalan.
Laling tak pernah langsung main futsal tapi dek desakan kawan-kawan terpaksala laling turun gak.
Dua kali main dua kali gakla jatuh… nak gelak pun ade hehe… takpe-takpe laling takde pengalaman... ade gak futsal untuk wanina tapi aku segan nak ambik gambar...tapi kalau orang lelaki aku tengok siap buat video bagai... layan pic yer
Laling dah masuk padang

Menitik-nitik peluh kat dahi

dua beradik yang tak reti duduk diam

puas pujuk nak ambik gambar

model gedikkk (makcik ni satu dept ngan laling...datang pun naik kete kami)


'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

3 ulasan:

Softtouch [Hanim] berkata...

lepas ni boleh lah pegi temankan abg pegi main futsal..:)

Suki Cida berkata...

hye salam ziarah... terkejut sangat bila tengok u slim tapi anak dah 3... wow! superb la!

nice blog ;)

blogresipi berkata...

Cute nye yg dok makan pringles tuh.. harusla hero2 tak bleh dok diam...heheheh