25 Ogos 2009

Konon puasa

Angah pesan suruh abang kejutkan, angah nak sahur ‘gelap-gelap’. Abang balik masjid dekat 6.20 baru kejutkan angah. Ingatkan tak bangun sebab hari2 lepas kejut tak bangun.
Rupanya betul bangun… tak tahu ayat ape yang abang pakai sampai angah boleh bukak mata then turun katil hehe
Layan orang yang konon-konon nak posa … belum 7.30 dah jerit nak susu. Takpela sekurang-kurangnya angah dah boleh bangun awal… esok kene cuba lagi supaya angah biasa…..

Tengok Makanan pun tak lalu

Banyak ni angah nak makan

ini orang sahur pukul 7.30 pagi yer kawan-kawan


~Ok Berjumpa Kite diLain N3~
'CINTA jadi mulia jika cintakan kebenaran'

5 ulasan:

Suki Cida berkata...

ha ha ha... gimik jo... rasa2 kalau suami ku nampak coco crunch tu... masak habis dia ngap!

Ernie berkata...

aduhai... macam-macam ragam daaa

sis_nita berkata...

heheh! comelnyerr laa dak ni.. mcm ibunya.. ehh.. ibu ke mama ehh..?

lelama tu blehh laa nnti tu.. kita lak kena sabar nak didik..

Ernie berkata...

sis_nita: ibula hehe memang kene banyak sabar kalau tak sabar dah banyak tinggap rumah pecah hehe

Mrs. Asida berkata...

Oklah tu dia nak juga bangun sahur. Belajar sikit2 dulu. :)